minnen <3

Jahapp, asså shit vet att jag bör blogga å bli bättre på att blogga å sånt..
Men har absolut inga idér vad jag ska skriva om å just nu är jag bara så jävlar trött, slut i kroppen men har likxom ingen lust att sova, för kl är så lite å oftast vill folk ha tag på en senare om man lägger sig tidigt -.-''
Något som brukar störa mig till 110% så funderar på att skaffa en ny sms singnal som låter högt som fan!! Så jag vaknar av sms oxåå :P

Men ja, ni få som läser min blogg skulle ju gärna få typ lägga nå tips i en kommentar vad jag kan skriva om å vad jag bör förbättra osv.. :)

Men nu ska jag bjuda på lite gammla (kanske nya) bilder, men bilder jag gillar med otroligt bra å roliga minnen ;) skriver under bilderna lite kort vad det handla om ;D

           

Rolig dag i skolan, vi hade första hjälpen kurs, där vi dampa lite med dockan och Hanna blev ganska ordentligt utklädd i bandars (stavning) ^^ Sen när han fråga oss så här finns det någon här som blir lätt arg, Hanna peka direkt ut mig! HAHAHAHA! å den där gubben bad mig komma fram å ingen fattar vf Hanna valde mig för alla andra tyckte typ vi skulle tagit Elina, HAHA ^^ (a' Men så fick jag bandars (stavning) runt armen osv  :)



               

Rolig dag m Dessi å Bitte, dock har jag inga bilder på Bitte :/ Men Dessi fixa mitt hår å folk glodde ganska mkt på mig när jag var på kvantum! HAHAHA! Kanske för jag hade en tuppcam 20-30 cm ;)



           

Rolig dag m Jasse å Josse ;) Sry josse för bilden... men var tvungen att ha m dig på nån bild å var den ända bilden jag hade (a''  hm... minns killarna som börja följa efter oss! GAHAHAHAHA!



           

Rolig dag dag m Jasse, Bitte, Oskar (tror jag) å andre..

 

                                    
 
En dag i boden i sommras ;) Sry för bilderna hörrni, tänkte om ni it gilla dom (a) saknar dagen <3


           

En jävligt härlig dag med tanja ;D Då båda var ute och fota m sina system kameror ^^


                     

Jävlig nice dag m Bitte och Tanja ;D Var på stan investera löshår, spela gh på games å på kh å dampa för vi typ frös ihjäl ute, haha.. :)


        

Nån dag sen gammla bilder ba ^^ Då Nattis och Bitte var hos mig, fixa doms hår och sminka dom :) Sen var ju Gaston ganska poppis ^^ roligt som fan hade jag (Y) <3



Najjs dag, m Nico, var på hockyn å de :) hehe, han gillade it mina outfit den dagen (A) så fick byta om till hockyn men kanske berode på att vi hade haft utklädnings dag den dagen i skolan ^^


  

Pajala marknan då jag var m jonte efter typ it träffas på över två år? ;O


           

I sommras när emil kom ner (Y) FAN VAD SUR JAG BLIR ATT TYP ALLA BILDER I BORTA!! Vet fan it vars alla bilder har förvunnit... :( Men jaja! hade riktigt kul dom tre veckorna (Y)


               

Grymt roliga dagar i Boden m jasse och josse ;D HAHAHAH! mkt skratt spec på bion! ;D <33


              


Shit var detta innan vintern typ hösten? lr var det efetr vintern? ;O HAHA, mins it (A) borde va efter vintern, jaja, men en riktigt härlig och rolig dag m Tanja och Bitte :)



                                              

Utklädningsdagen i skollan 2010! (Y) Nästan alla hade nå, dock så har jag typ inga bilder... Men här i några iallafall :) Den dagen jag var m nico oxå ^^


        

Rolig dag m Dessi, JAsse och bitte ;D mkt damp den dagen (a''



             

Grymt rolig dag ^^ m Tanja å bitte ;D hehe, dock blev jag lite blött om fötterna när jag trampa ner i sö och det vissa sig va en 10 cm djup vattenpöl!


OKEJ! shit skulle säkert kunna lägga ut 100 till bilder med minnen! men nu orkar jag fan it lägga ut med! hållt på över typ två timmar å ja, ska chilla ner nu, hejs :)  

Kommentarer
Postat av: jossee

Haha fan vad minnen :')

2011-01-16 @ 03:00:23
Postat av: Nellie

gillar din bloggdesign :D

2011-01-16 @ 10:46:25
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/
Postat av: Bitte

HAHAHAHA, ganska många dagar med mig XD (a)

2011-01-20 @ 16:39:07
URL: http://therosenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0