Lagom surt!

Asså shit! Våran matte/no lärare har gått på pappaledig och våran ersättare för han verkligen suger!

Idag när han hade genom gång med oss man typ ba "vafaan?" vanligtvist brukar jag ju fan lära mig mkt på en genomgång men den här gången gick jag bara därifrån som ett riktigt jävla frågetecken!

Att börjsa med pratar han svin lågt och mumlar typ sludrar lite oxå, så hör itt ett ända fittskvatt vad han säger!
Sen när han skriver, skriver han svin littet (hälften så stort som jens skriver) och slarvigt och jag e ju typ halvblind så man typ ba "Bitte vad står det?" hela jävlar tiden..! Sen så glömmer han vissa saker när han skriver ett minus teckan bl.a, och när han skriver en menning, asså shit är han helt efter han börjar m liten bokstav sen nästa ord sätter han stor bokstav i man typ, "hallå det ska vara tvärt om förfan" ;s
Och han e it spec bra att lära ut heller, han e helt seg och fattar inget...

Mer fel med denna lärare

Han låter alla leva om så nå psyk, okej vi brukar leva om å de, men det går fan it ens att jobba längre..

Alla kan springa runt och göra vad dom vill..

Han låter oss smsa å allt, bryr sig it..

Alla driver och utnjyttar han..

Okej, många skulle se han som chill, han är ju det, på sätt och viss, men när ingen får något gjort och jag fattar nada då blir jag sur, för jag vill ha betyg, så jag får jobb när jag blir äldre, skaju  fan flytta som 18 och it som 65årig gammal kärring..

JAJA! jag e fan it nöjd med han..!




Min dag idag, snabbt:

Vakna på morgonen fröss ihjäl, hoppa in i duschen får ett sms av toni att ringa han, så duscha klart sen ringer han, stressar för att hinna klart, för e lite fööööör sölig att sätta mascara ;)

När jag kommer till skolan så har challe med min kamera så blir att dampa med den hela dagen ^^ tills batterit tog slut... ;S

Efter skolan går jag hem, går m oggäh å jesper in till stan å resten av bitten sj.. Fan skönt att vara ute, blir ju fan pigg (Y)

Kommer hem hungrar ihjäl och skriker efter mat, sen tråkar, sen kommer toni förbi, ja å nu sitter jag som ba här å tråkar... :)

jaja, ska dra hejs ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0