Luleå <3

Så var man äntligen hemma i sitt älskade luleå! (Y)

Just nu sitter jag hemma hos Challe, ska sova här inatt och imorrn drar jag iväg till Bitte sen på nå jävlar äventyr lr vad man ska kalla det ^^ Kanske e jag å Bitte m Tanja, vet it riktigt än, men kan it Tanja så hittar vi säkert på nått annat dampit ;)

Ända jag vet är att jag vill göra nå almänt galet,,, för är så jävlar less att bara sitta och tråka som nån jävlar jude..!
Så nå knäppt kanske man hittar på, men fick jävligt lust att åka skriskor (utomhus) varför vet jag it ^^
Kanske är efter Nico sa sin jävla sär idé han kom på, att han ska åka skriskor och jag sitta på hans rygg, dock var ungen så jävlar trött när han sa det så han kommer it ens ihåg att han sa det ;S HAHA! :) Men jaja!


Idag:

Har it hänt så mkt... FAST har beställt ett par nya mjukisar från topstreetwear ;D Sen dragit till Challe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0