Sömn problem, lr dyngnet som blivit helt k...

dsc00277 (MMS)

Sömn problem, lr dyngnet som blivit helt knas? :s jag har haft problem att sova den senaste tiden (detta börja förre jullovet), kan fan aldrig längre somna tidigt på nätterna, lr somna på kvällen... :s så man lever på 2-6 timmar sömn per natt... Något som blir jobbigt i längden... Förstör plugget oxå! (Vet låter som värsta pluggisen nu, men det e jag it!). Sen om det skulle hända av ett mirakel att jag skulle lyckas somna tidigt på kvällen/natten asså mellan 9-11 tiden så vaknar jag upp mitt i natten ist kl 11-01 och kan fan it somna före kl 04-05 och jag får seriöst DAMP! För jag e trött som fan hela tiden, men somnar it förre ass sent ändå (brukar somna mellan 03-05) och jag orkar fan it göra någonting längre för jag e så jävlar trött... Vad fan ska man göra? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0