Tja, sry att jag it har orkat bloggat på t...

dsc00249 (MMS)

Tja, sry att jag it har orkat bloggat på tis och ons! Något jag borde gjort för det hände ganska mkt då, men jag kunde it föra över mina bilder och film klipp på Josses dator eftersom den dampa :( och jag orkade it bloggat utan det. För hade jävligt mkt kul under den dagen :) men onsdag hade jag it ens en dator, jag hade ju kunnat mob bloggat som jag gör nu, men var för trött... Men ja... Ska bli bättre m bloggandet :) men stör mig att jag bara kan mob blogga hos mamma... Men jaja, nu ska jag svara på nå jävla sms å de :) bilden ni ser är från tisdag då jag var m jasse å Josse :)


Kommentarer
Postat av: jossee

Wohooo :)

2011-01-06 @ 23:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0