11 juli

Hej alla! Har inte bloggat på ett par dagar för jag har jobbat i pite på pite dragway flera timmars jobb för 1000 kr bara, men var fett kul! ;)

Men ganska jobbigt, som i lördags var det 12 timmar jag jobba och eftersom det blev sena nätter med tidiga morgonar så blir man väldigt slut efter en helg! Sen är det ganska jobbigt att hela tiden vara igång, men värt det :)
Och för pengarna jag fick har jaga bara 100 kr kvar eftersom jag köpte, en munktröjja, en munktröjja till min lillsyrra klara, en t-shirt och godiiiss :3 hehe..

Men iallafall idag ska jag inte göra så mycket Amida vill att jag ska följa å bada med absolut inte taggad på det.. vill bara sova fortfarande slut.. Lust att köpa godis och fetta mig här hemma hos farmor (y''

Men ser ju vad som händer! btw detta är min nya tröjja.. ^^






Kommentarer
Postat av: knullberg;)

lust att komma hit te farmor nåndag vetja?;)(A)

2011-07-11 @ 14:45:42
URL: http://frizzme.blogg.se/
Postat av: Jessica :)<3

Snygg tröja! :)<3

2011-07-11 @ 16:55:02
URL: http://jessicanoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0