13 Juli





Sorry att jag inte blogga förre nu, men när jag kom hem från jobbet så fick jag dö ont i huvudet! Så frossa ipren och la mig och sov, blev väckt till middagen hade värre huvudvärk då och sprang och la mig direkt efter maten igen och somna om..
Sen vakna jag inte före 10 på kvällen uppsss.... ;)
Men har varit och jobbat idag på ica där min brochaa har jobb, han fixa så jag fick jobba en dag och tjäna lite pengar, så typ överlycklig! ;) Var faktiskt kul, fast ärre oftast kul att jobba så länge jag vet vad jag ska göra. Tiden gick snabbare än vad man trodde så vips så var 5 timmar slut exakt som detta blögginlägg! ;) Bloggar mer sen kanske! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0