..::a wonderful day, whit nice people::..

Tjosan i trosan alla! ;) Kom precis hem från en underbar dag! ;)
Tänka sig jag ska berätta om min dag! haha.. ^^ Men iallfall på morgonen var jag och träffa min älskling sedan bar det iväg in till stan där jag träffa Emma, fett längesen jag träffa ungen å hade grymt roligt, blev en lång shoppingdag och köpte faktiskt mig ett linne och en ny mascara, något behövligt! Min mascara e helt slut jag hade innan..

Men nu har jag en ny, Emma for hem halv sju för att åka hem och gratta sin mamma som fyller år, så ett stort grattis till henne och hoppas hon får en bra dag! ;) Men nu ska jag chilla vidare och även senare ikväll blir det svar på kommentarer, var tydligen någon som undra var min tröjja är köpt! ;)

Har tyvär inga bilder från idag på oss.. ingen fungerande kamera!











Kommentarer
Postat av: Mallseh - Malin

Jätte fin blogg! :)

2011-07-18 @ 20:31:04
URL: http://mallseh.tal.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0