..::dop::..

Idag blev det en tidig morgon med 40 minuter försovning *upppsss*, men han ändå i tid att fixa mig klart till dopet som sedan var i korpis med min lilla syster Klara ;)
Så i kopris lilla kyrka döptes syrran idag och kusiner, brorsan å mormor å några till var med.. Sedan efter det drog vi iväg till stugan och fika. Då även thomas drog fram fyrhjulingen och självklart ska jag åka! Men gick inte att sära på bennen för att kunna sitta med klänningen.. Så ärligt talat drog av den och på med kasper munktröjja som är typ lika lång som min klänning, haha! ;) Sen for även jag och kasper ut på långfärd, yippiii undersökte vägarna lite ^^

Men sedan varre hem så jaoo hemma nu och sitter i sängen med dunkande musik i mjukis kläder! (Y) funderar även på att dra ut med moppääähhhnnn (Y'' jaja bloggar typ mer sen!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0