..::♥emmagiiiiirl♥::..

Kom precis ur duschen och springer runt å funderar vad jag ska ha på mig imorrn när jag ska träffa emma ;) ♥
Över ett år sen jag träffa denna underbara flicka så längtar som fan till imorrn, men nu är stora frågan vad jag ska ha på mig! Kan inte bestämma mig direkt..

För vet inte om det är vamrt, kallt, lagom, blåsit, regnit imorrn.. Är det varmt vill jag inte ha tjocka kläder för då kommer jag svettas sönder, not nice...
Och är det kallt vill jag ha en munktröjja på mig typ för att slippa frysa och samma om det blåser, men dumt tänkt blåser alltid i luleå! undantag från skolavslutningen..

Men iallafall ska leta vidare, tänka vidare om klädesval imorrn, blir nog att sminka sig med, fast min mascara e slut, no not good, måste köpa ny, men jaja see you later ;) ♥

emma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0