..::förjävligt::..

Fyfan sitter i bilen fortfarande länge kvar tills vi är framme och jag e helt less på att åka bil! Jag e hungrig trött och fett less.. Typ överspidad samtidigt trött, inge kul.. Sen inga hörlurar och musiken e lite halft bra å dålig som e igång i bilen.. Internetet är inte det bästa heller, men!

Jag tänkte berätta att jag såg toy story tre för ett tag sen, grymt sorlig faktiskt.. Sätt alla, första kom ju ut som liten älskade filmen tyå då så kände mig lite tvungen att se sista filmen.. Då pojken gör sig av med leksakerna, den slutar ju rätt så lyckligt men var ändå så sorligt.. shit, vet ni är tonåringar precis som mig alla ni, men vafan se filmen! Grymt bra! ;) Ger den en stark 4 på betygen 1-5, den får bara en 4 eftersom den e så sorlig å gillar inte exakt slutet.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0