Peruker? Hiss eller diss?

peruker hiss eller diss vad tycker ni?
Själv tycker jag det är en självklar hiss! Sliter inte på håret och du kan byta hårfärg varje dag! ;) Men iallafall varför jag tar upp detta ämne är för jag själv vill ha rött, turkost blått men alla möjliga färger på håret, så ska köpa en peruk nog. Letat i dagar efter peruker inte hittat nå, tills nu! När jag får en bra sida länkad kollade igenom och hitta faktikst lite som intresserade mig ;) "happyface"

Dock behövs dom staylas om lite..



Detta skulle jag iallafall göra om!

Den röda är 100 cm lång så blir att klippa korta upp med en uppklippning och fixa något åt luggen som ligger i ansiktet..

Den turkosa mest troligt platta håret för gillar inte lockigt! Sen klippa lite korta och en uppklippning för volym! ;)

Den blåa Klippa kortare och en uppklippning sen nog slänga in slingor om det går..

Den blonda tog jag med för funderade på att färgaa om, men vet inte om jag ska ta den eller en med lång lugg! :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där är ju anime-peruker man har när man cosplayar. alltså när man klär ut sig till manga-figurer. så det ser otroligt fake ut, men det kan säkert va snyggt också. men det syns på lång väg att man har peruk eftersom det är meningen att de ska få huvudet att se större ut. som manga-figurer.

2011-07-24 @ 22:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0