Svar

Einar om håller ju med!:
Är fan josse den ända som
förstår mig ?

Är Josse fan den enda som förstår mig? Menar du väl? Din meningsuppbyggnad behöver finslipas lite kanske. Lär er svenska om ni ska ha en blogg och bli tagna på allvar, inte bara som några fjortisar med dyslexi...

Sv: Kan svenska men gå å skaffa dig ett liv ist kankse? Sen min blogg är för mina vänner, för att dom ska kunna läsa sen bryr jag mig inte vad du tycker. Sen gå å kalla någon annan fjortis som du känner. För jag är ingen fjortis!

14 Juli, 01:35
knullberg om håller ju med!:
josse är inte den ändå... jag förstår oxå, tro mig, fick en kommenatr på min blogg härom dan jag ragea på t.ex(A)
så förstår vad du prratar om

Sv: okeyyy, men du är ju cooling kusinen min ;)

Kommentarer
Postat av: Einar

Är bloggen bara till för dina vänner?

Är det därför du har en helt öppen blogg som alla som googlar eller går in på blogg.se kan att den finns... Eftersom du tog dig tid att svara på min kommentar och på sättet du svarade så verkar du faktiskt bry dig. Varför ljuger du? Alla vet väl att det är fult att ljuga? Så när jag kallar dig fjortis talar jag bara sanning ;)

2011-07-15 @ 10:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0