Tråkigt väder..

Vad är det för tråk väder ute?! VIll ju ha sol å kunna sola ju ;)

Men iallfall just nu ligger jag hos mamma i sängen å nördar data, funderar om jag ska göra håret ljusare, en kallblond färg, typ lägga på en askblond eller liknande eller låta det vara som det är nu.. Men ser ju kan inte fixa det förre vecka 28 ändå ;)

Men lär ju bli stämplad som megafjortis då, spec när jag köper löshår med, men är väl smällen man får ta, jävlar samhälle! Men funderar att köpa blått löshår sedan å lägga i underhåret så kanske lite mer håller igen käften ;) Men ser ju! ^^

Jaja, nu ska jag snacka vidare med allt folk å glo lite kläder jag vill ha, bloggar mer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0