What I Want



insperation på gång om hur jag vill se ut som vanligt! Fast som vanligt för kort hår, saknar pengar, får inte, hittar inte det jag söker... Börjar bli fett ireterande! eller så kan jag inte hur man gör.

Men iallfall har underhållt min natt med att googla, leta på bloggar, kollat youtube klipp, hur man fixar snygga frissyrer, blir ju bara fett avis när jag gör det.. Men ska ha som mål att försöka fixa detta innan 18! Angånde mitt hår ska jag låta det vara blont länge nu, eftersom jag trivs i blont och blir lätt sen att fixa en specfärg på det! ;)

Men här nere ser ni vad jag har hittat, eller det jag gillade mäst av allt.. Skriver som vanligt lite om varje ;) kan bli mkt man vet aldrig

Hår insperationen var stor var blont, rosa rött, svart.. Men som vanligt drar jag mig till blått/turkost mest av allt, blir största kärlekgalenhet av längtan till att ha det! ;) Av dom här två gillar jag nog den turkosa mest, som även har en lilla slinga typ, awsoooome ;)
Men tyckte båda var fett snygga! å diggar utöjningarna i öronen! ^^




Här har vi både lite av kläder och hår, blev en liten blandad spec insperation! Till höger ser ni bruden med typ svartblått hår? gillare men vill inte ha direkt.. Jag blev förälskad i hennes hårband och frisyr, var typ like it, like it, like it när jag såg det! Och måste även säga att hennes sminkning var inte helt fel ;) Men sen så har vi den vänstra bruden med det turkosa eller blått kanske det är.. men iallafall hennes hårfärg gillas verkligen! Dock gillade jag inte frisyren! Sen har vi den grymt snygga jackan med nitar jag vill ha! Seriöst måste hitta en bra skinjacka jag kan göra om och det är typ nu.. ;)




Här har vi bara klädes insperation, Den där jackan med 1000 olika mönster och alla nitar jag tror jag vill gifta mig med den! Seriöst jag älskar den! Såååå jävlar snygg.. Och cp jag har glömt bloggen där jag hitta den, fan alltså! Men ska leta å be till gud att jag hittar den för måste fråga var den e ifrån! Sen har vi ju bruden där som pekar fuck you, gillar hennes kläder, snyggt och enkelt, helt perfekt att ha en vanlig dag! ;)




Pieringar är något jag verkligen vill ha men får ju inte skaffa.. Just nu äger jag bara två utöjningar, en stav i högra örat, sen ett till hål uppe i andra örat. Äger 5 håll till men använder inte. Men när jag fyller 18 då fan kommer jag pierca mig som en galning, för ska ha naveln, höftpiercingar, tungan sen cheek oxå. Cheek är det ni ser i kinderna.
Vill även typ ha ögonbryn och 5 till ställen men skiter nog i dom för blir för mkt..




Smink insperation till mig som inte ens kan sminka mig! Det suger verkligen! Men ska försöka på det ni ser till vänster, kommer faila men men!



En ska jag inte har nå bild på är tatueringar jag oxå ska skaffa, jaja herrå! ;) klagomål på mina 1000 felstavningar? ring polia!

Kommentarer
Postat av: dääääässsuú

Ahmen. Snygga grejer. Diggar hårena.<3 du skriver grymt bra ;*

2011-07-13 @ 00:01:29
Postat av: vira

sv: Köpte det från rapunzelofsweden :D puss

2011-07-13 @ 13:49:36
URL: http://kandylandy.se
Postat av: Svenska akademien

Förmodligen menar du inspiration och inte insperstion. Mvh Språkpolis

2011-07-13 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0