20 juni klickar jag hem dom här godingarna!

20 juni kommer jag klicka hem dom här godingarna på 15,5 cm höga klackar och en platå på 5 cm ;) fan vad härligt, då behöver man inte känna sig kort längre! (y'

Bli perfekt att ha med ett par shorts å en snyggt tröjja till, man behöver inte känna sig kort längre då iallfall + att jag tycker man får grymt snygga ben i höga klackar, bara jag som tycker det? :) Men blir härligt att ha klackar med solbrända ben, perfekt sommar! ;) Dock behöver jag nog lite mer färg!



Påtal om solbränna, denna låten kanske passar bra till då lr? haha ^^  Tackar jessica som skickade låten till mig ;D
stecka på stranden blirre att göra på sommarn men även bada mkt! å ser ju om jag kan dra med älsk till stranden hehe (a'' <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ett tips är att ha skor med 10-12cm klack.

Då får du som snyggast ben! Högre/lägre brukar göra dom att se för smala och beniga ut. Men ju 10-12cm, då blir benen verkligen SNYGGA.:)

2011-06-13 @ 23:02:22
URL: http://afuckingchaos.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hehe varsågod! den är så fett skön nu när det är sommar! :D

2011-06-14 @ 17:44:09
URL: http://noppaloppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0