3 dagar kvar!

3 dagar kvar till härliga datumet 20, då barnbidraget kommer som kanske alla vet, 800 kr in på kortet då + mob blir laddad ;) resten av mna pengar går till spar. Sens ka amn ju börja jobba nästa vecka oxå, så pengar kommer jag få! :D

Hehe, men iallfall då ska det shoppas, dock ska jag försöka dra ut på det! så pengarna räcker länge! men ja ni vet jag e inte duktig på sånt... (A) Men ska ha nya skor och en tröjja e planerat! härligt, lr? ;)

Ni minns kanske skorna på 15,5 cm klackar jag skulle ha? ;) Sen även en tröjja ni hittar lite längre ner i svart t-shirt typ, sen en underbar jacka kom jag nu på oxå jag skulle ha! ;D Ja ni förstår detta kommer bli dyrt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0