Alltid nice med en ny väska och lite mer kläder? ;)

Tja nu sitter jag och kollar på lite saker jag skulle vilja fylla min garberob med! för min garberob e helt tom.. Men för det behöver man ju pengarna men det ska jag ju fixa, hehe ;)

Men eftersom jag e så less på mina gammla kläder (tråkiga och inte jag) så har jag ju slängt allt. Så dags att fylla om på nytt hade jag tänkt, eftersom jag får in 700 kr i månaden borde jag kunna köpa något nytt varje månad, sen tanke på att jag får mer pengar eftersom jag ska jobba oxå (y''

Men skulle inte sitta helt fel med nya väskor, tröjjer, shorts, byxer och en bikini kanske? ;) skaffar gärna nya smyken å sånt med ;)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0