bloggtråka...

Snacka om jag har bloggtråka.. Jag vet inte direkt vad jag ska skriva om... Så sitter jag nu här och skriver ochbara helt raaaaaandom kom på att jag ska berätta om några få saker jag vill kunna göra, vad ska man kalla det drömmar kanske?

1. jag vill kunna designa om mina egna kläder, så jag typ älskar dom ist för att typ hata dom. Jag har ju massor med idér, men vet inte riktigt var jag ska hitta allt jag behöver liiiixooooom! Nitar hittar jag men behöver snygga tryck å allt.. Men får försöka lösa det där :) Kan ju berätta en av mina planer, det är att designa om min skinjacka, sätta nå snygga tryck på ryggen sen nitar runt, axlarna långa nitar, som spikar.. å mer nitar amen ni fattar, göra om denna dragkedje saken man drar i, ska vara en döskalle ist! ja men ja ^^ Jackan har jag, döskalle saken har jag, saknar bara nitar å trycken..

Synd att rockstor har gått i konkurs... "sadface" hade hitat tryck där.

2. Jag vill bli rik, muhahaha, nämen vem vill inte bli det! ;)

3. Jag ska spara ut mitt hår, för jag verkligen drömmer om långt hår, haha. Detta låter töntigt någon som håller med mig?

4. Lära mig rappa ordentligt = bra! Min idol är eminem och så kommer det alltid att vara ;) Min dröm är att bli lika grym som han, dock måste jag lära mig engelska först. Hur ska jag klara av att rappa om jag inte ens kan engelska? För riktig bra rapp är på engelska inte svenska! För dom som inte fattat det. Ja alla dom här sofijah, danish, anton och affe, TheCrews ni är bra, men satsa på engelska om ni vill komma längre i livet.
För svensk rapp blir bara känd i sverige du blir ingen stor stjärna, för att bli det måste man gå över till engelska så man kommer ut till värden! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0