Härligt! (y''

Härligt mobil bloggningen funkar igen så kanske kommer igång med bloggandet när jag inte har tillgång till en dator nu igen. Nu när sommarn börja så vetefan om man ids sitta inne hela dagarna och ruttna, hell no jag går ut å har kul ist och tanke på att jag inte e så taggad att sitta på kvällarna och blogga om ens dagar med massa text.. lägger ut hellre bara bilder.

Men imorrn tar man sommarlov och säger bara fyfan vad härligt! (y''' Hejdå skolan och halloo sommarn! (y' <3333
hehe, men ska bli härligt ;)

å föresten man kankse ska satsa på att bli bebis modell? haha, nejdååå hade bara lite kul med klaras saker ^^ Just ja kan ju meddela hitta värdens snyggaste tröjja idag på hardwear halva priser (org pris 900:-), 450:- Fyfaaan hatar att va pank! Dock tjänna jag 200 igår men var tvungen investera en sommartröjja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0