Hemma från körningen!

Precis kommit in från att vi skulle bli godkänna att göra våra uppkörningar ;) Alltså dom ville se att vi kunde köra på en moppääähhhd! ;) Första vi gjorde gick väl sådäär.. Eftersom jag aldrig, aldrig, aldrig använt en blinkis, jag har aldrig behövt det där jag kör (mitt ute i ödemarken). Men jag blev godkänn och huvudsaken! ^^

Andra var att vi skulle köra slalom sen testa bromsa å det, blev även godkänd där, man skulle köra sakta på båda, som är min största svaghet! Snabbt är mer vad jag kan. Man minns ju från man var liten då brorsan satt bakom en på moppen och skrek mer gas, mer, mer, MER! haha minnen ;)

Men blev godkän och fick åka hojj ditt, underbart! ;) Men bloggar mer ikv, herrå! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0