Latkorv

Passande rubrik, var vad Nico precis kalla mig för jag inte orkat blogga om min dag än ;) Tänker bara typ ta lite snabbt å smidigt, eftersom jag inte har så lust att blogga om mina dagar längre för tycker det e grymt tråkigt att läsa om min dag ^^

Men först på morgonen hade jag ju extremt långt komfa pass å fick veta angånde lägret å när jag fick se schemat dog jag.. börjar kl 08.00 och dagen slutar itne förre 23.00.. jag som tycker 09.10 till 13.50 e läge haha ;) 
Men efter mina jobbiga kämpiga timmar drog jag vidare till g-stan och träffa nico, hade kul å bada haha, shit var inte så varmt kanske men jaja ^^ 
Hem, byta till varmare kläder å ut till hertsön, träffa andre :) Va med han en stund sen palla iväg sig till Tuna å va med Toni knappt 2 timmar sen hem! :( Ja nu vet ni vad jag gjort iallafall på ett ungefär ;)





Ni får leva med att bilderna blir uppåtner å allt.. kallas cp macbook!


Kommentarer
Postat av: julia

Tack så mycket! Fina bilder ;)

2011-06-06 @ 11:07:30
URL: http://yuliiaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0