Mina 3 dröm yrken

I mitt liv vill jag bli något som passar mig, något som har med mina olika hobbys att göra! ;) Jag tänkte skriva om mina 3 drömyrken/jobb och hur jag önskar dem skulle vara!

1. Modell är något jag har drömt om i tre år nu! Men jag vill inte vara någon sån här tråkig, small (aneroxia) modell med typiska tjejkläder... Hell no! Vill vara en som äger tatueringar, piercingar och även ha en mer tuffare klädstill! Kanske ett annorlunda hår kan vi slänga in på köper ;) Får ni bilden i huvudet vad jag pratar om? mer rock stilen, tuffare, annorlunda stil!
Jag äger kankse ingen spec talang i branchen, men man får väl hoppas att det går att lära sig! Men detta yrke är svårt och utslitande säger många, men vet ni vad? I don´t care! It's my dream, my life and I wanna do it!
Jag älskar stå framför kameran, jag vill visa värden vad jag går för väcka insperation till en annan stil, visa att det inte bara är den tråkiga stilen som gäller, vill gå smått i gagas spår å visa vad jag går för! Som att skappa en ny värld ;)



2. Fotograf, kan jag inte uppnå målen som modell, så önskar jag att kunna bli fotograf och då få någon annan att kunna ta fram min dröm åt mig. Jag älskar att fotografera spec folk som vet hur dom ska göra. Jag är sjukt less på naturbilder med liknande att fotografera... Jag vill fotografera människor som vet vad dom gör! Ingen himmla fjortisgirl som står där posar nå shit som inte ens är bra! Vi snackar om en riktig kvinna kring 15-25 års åldern, snygga former, gör inget om hon e små mullig, bara fint, långt snyggt hår, grymma sminkningar, piercingar, tatueringar, grymklädstil! En ny värd på bild snackar vi om! Nästan alla lämnar den stilen utanför här jag bor och det gör mig så sjukt less! Finns ingen jävlar butik heller ens man kan handla på i luleå, det suger verkligen!



3. Tattuerare är oxå något stort för mig, teckna är något jag älskar och att lägga såna grymma konstverk på folks kroppar skulle vara underbart! Att se formerna av tattueringarna skappas fram shit tanken får mig att hoppa av glädje!
Skulle jag bli det skulle jag nog vilja ha eget, men tyvär är vägen ditt svår, utbildning omöjlig at hitta! "sad face"...  Har till och med gjort skolarbete om det, kan säga skiten gick åt helvete... Haha, men tappa nog insperation! ;)

FÖRBJUDET ATT SNO OOCH GÖRA DENNA TATTUERING! ÄR MIN FARSAS OCH E HANS SPEC, VILL NI HA EN TATUERING FIXA EN EGEN MEN INTE SOM DENNA





Kommentarer
Postat av: Sofia

Skye Sweetnam är modell, hon har inte sådär tjejig stil och har en helt normal kropp. Googla henne, hon är skitcool! ;)

2011-06-29 @ 23:25:49
URL: http://sofiaizabelle.blogg.se/
Postat av: Vilma

lär dig stava tatuerare innan du börjar drömma, ett tips på vägen bruden. :-)

2011-07-02 @ 19:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0