my hair

Sprandet är igång ;) När jag blondera om mitt hår igen så blev jag ju tvungen att klippa bort nästan allt hår.. så det blev kort, men jag e ingång med sparandet och ska ha det långt igen, fast vet inte kanske under sommarn lr senare att jag investerar löshår, äger verkligen inte pengarna för det nu!

Kan hända att det blir till vintern för hösten planerar jag att ha i dreadsen igen, dock vill jag ha nya färger men penger pengar.. :( Så fett sugen ha vita, eller ass blonda, nä typ vitblonda dreads, sen svarta dreads iblandat! sen typ lämna luggen kvar? vad tror ni?
eller att ha luggen oxå i dreads med vita, svarta å någon annan färg på dreadsen, asså fett sugen med något som sticker ut! ;)

mitt gammla blonda hår så mkt längre än det jag har nu, men var ändå för kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0