pictures

SHuuuuuueeeeEee, nu kommer alla bilder från jag tänk publicerat från igår när jag var med Dessi ;)

Lite lätt vad vi gjorde igår, jag mötte upp henne så iväg till willys köpa hårfärg till Dessi, sen upp till stan igen fixa skolavslutningskläder blev Bik Bok att köpa på ;) Hem till mig äta då Dessi fixa sig, sen till Sun Tan i spö regn! Färga Dessis hår, till loet kolla bus, vidare till kb köpa godis, tillbaka till loet och sitta där och äta det, vidare till tasty köpa pommes till lilla Dessi ;)








Kommentarer
Postat av: Bitte

hihihi, "pitcher" är snubben som kastar i baseball :3 ^^

2011-06-01 @ 17:52:10
Postat av: Anonym

menade du picture? :)

2011-06-01 @ 18:02:38
Postat av: Bodypalace

xD

2011-06-01 @ 18:35:05
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: november - den annorlunda saken

gillar håret! ^^

2011-06-01 @ 23:16:43
URL: http://www.novemberlivet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0