presenten! ;)

Tja alla läsare idag åkte jag iväg på stan med Andre i rengnet, blött varre men roligt, iväg och leta en present åt min älsk blev underhållningen ;) faktiskt 9 månader nu... ^^ <3

Men eftersom han redan fått presenten, som var lite "e du dum i huvudet! detta måste kostat hur mkt som helst!" Men han var ändå väldigt glad, ändå var ju att  jag var lite smått knäpp enligt han för köpte ett halsband, silverkedja ;) Ja och det kosta mig pengar men värt det, eftersom han blivit av med sin kan han ju få en ny lixom ^^

Kan säga att det varit en bra dag för många bra saker som hänt, pengarna kommit från barnbidraget (y'' , fick veta att ajg ska sitta barvaknt nästa vecka min betalning blir ett par snygga skor, ni vet mina älsk med 15,5 cm klackar (Y''  Och det bästa 9 månader nu tsm ;) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0