Thursday a nice day!

Hallo every one ;)
Min dag idag har varit jävligt nice, var ju först på morgonen till älsk sen hem och snacka på skype å det.
Sen kring 5 tiden drog jag in till stan mötte upp andre å vi drog på Jc och shoppa lite kläder för mina 200 kr (a'' Blev två najjsiga nya tröjjor! ;) underbart!

Kan lägga in bilder på tröjjerna senare om ni vill, kommentera om ni är sugna att se bild på dom ;)
Men efter shoppingen blev det mat på max, sen iväg till bergviken lämna mina nyköpta tröjjor och iväg till björx för att vara med anton oxå ^^ Duktiga vi köpte en cola på vägen, gött gött! (y''

Vidare på björx så chilla vi, klättra upp på något tak, tänka sig att jag oxå lyckades! ;) Medans andre satt där nere å skrek ni får komme ner nu, haha.. ^^ Andre som var så tråkig och inte ville komma upp själv.

Lite senare drog vi hem till Anton kolla på tv och fick sedan skjus hem av hans brorsa, snacka om perfekt att slippa gå ;)

Inne på Jc när vi letade kläder, andre underhåller oss alltid! ;)



Vi hitta en lite igenkott påväg till björx! Andre försökte dock locka på den som det vorre en katt, men stackarn blev bara rädd :(



Anton tuffingen på taket! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0