tisdag 28 juni

En underbar dag med min lilla sweeetiii josse! ;) Dock flera timmar på stan med henne, sökande å gormande i hettan efter vad hon skulle ha! men jag överlevde ;)
Många butiker blev det och även ett köp! En skjorta från hm, snygg som fan men finns ett fel hur den slutar... just nu gjort om den med klämmor. bara tillfällig lösning Men ska be erica sy om den, så är det perfekt! :D

Efter stan for vi hem käka pizza, fota lite, försöker bli något jag inte är, modell lättare sagt.. En av mina drömamr faktiskt.. Men ja jag vet inte :/ Men sen drog vi å köpte ben and jerrys, mums! ;) <3 tjockiiiiisar vi e (a'''
jao men nu lite bilder! ;) på mig å gaston oxå, han har blivit MEGA stor ;o










Kommentarer
Postat av: november - den annorlunda saken

fina bilder ^^



btw, väldigt höga klackar XD

2011-06-29 @ 11:37:33
URL: http://blatteunge.devote.se
Postat av: Dessi

Fan vad snygg du är! <3

2011-06-29 @ 14:02:25
URL: http://hietalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0