Dessssiii träff (Y)

Träffa Dessssi idag (Y) <3
Var chill som fan, har it träffat min lilla söta mupp på ass länge så man tyckte det var dags, å vi är ju så olagliga köper pk på Willys är vi coola lr? öö nä! ;P

Hehe, men chillar med henne på stan å mötte på krille tog ett litet tag innan jag såg att det var han, haha! Man ba vänta den där känns bekant? fail....! :P Börja med att Dessi sa kolla vilka gangster! haha! å jag ba vänta detta känns bekant, sen hälsa en av dom och då såg jag att det var krille och hälsa tillbaka :P

Sen började (inne på smedjan) ett par killar följa efter oss som dessi visste vilka det var, hon ba han e 96:a man typ verkligen? han såg ut som 10 år så, haha (a) Snäll man e ^^  Vi sprang in på... eh... Någon butik :D Dessi gick å ställde sig i ett omklädningsrum och låsades som hon inte fanns men dom kom ba och hallå! Så vi stack vidar till rulltrappan med dom små stalkernas efter oss, så vi trängde oss genom folket i rulltrappan å dom gav upp (Y)

Sen stack vi vidare till solgården och jag försökte förklara för Dessi hur man gör utöjning men undrar om hon fatta ;P
Hehe, men sen vidare till strand å typ hem? har inte så mkt mer att säga... sååå :)

Dessi ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0