Grejjer jag vill ha :)

okej! Nu ska jag gö ett inlägg på kläder å sånt jag vill ha ;) Det lär bli ganska långt eftersom bilderna tar väl ganksa stor plats skulle jag gissa :)

Priset skrivs under kläderna

Att Börja med vill jag ha dom här byxerna, tre par av märket topstreetwear och ett par nya rasta ;) Inge fel på dom jag har, ÄLSKAR VERKLIGEN DOM :3 Bara det att hatar när dom e i tvätten å jag vill ha dom..! Fett irre, så två par skaddar ju it (a''



Rasta byxerna, 499:-




dom här, har ett par blåa sånna redan ;) 499:-/st




Dom e så grymma såg en på stan med dom och tänkte ba MÅSTE HA!
549:-




Sen så hitta jag två munktröjjer jag vill ha ^^ Och en lätt fråga är det någon som stör sig att jag skriver tröjjer med två "jj" ? och dirrekt med två "rr" ?



Den här tröjjan e fan awsome! (stavning) men kanske förklara till priset...!  999:-




Sen denna ;D 699:-



Sen lite annat shit jag hitta som jag tycker jag behöver ;D



När jag såg detta Bitch bälta för första gången (förra året) slog ba en tanke SKA HA! älskar det fan! ;)
249:-




Vill ha ett bredare nittbälte så vf it? ;) 149:-




Behöver en ny börs å tyckte denna va ok ;) 199:-




En dc keps skulle it sitta fel ;) 419:-




Sen ett par nya shutter shades skulle it skadda ;D för mina svarta jag äger e sönder ;( 99:-/st





Kommentarer
Postat av: november

tröjan som kostar 699 kr är AWESOME!! 8DD

2011-03-03 @ 23:27:52
URL: http://novemberlivet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0