Måste investera!

Jag har ett par saker jag absolut måste investera! För det e faktiskt ett måste, men äger inga pengar! NOOOOOO :(  Not Funny!


Men Först måste jag köpa hårfärg för att få bort det gråblå i mitt hår som kom efter jag färga brunt.. å det fick jag för när man färgar över blont (ljust blont) kan man få gråblåa nyanser i håret och det har jag! (N)

Sen ska jag köpa löshår, sånt jag haft för, fast i brunt ofc ;) För vill ha låååångt hår, men det går bra att skaffa? öö nää..!

Sen vill jag skaffa en ny stav till mitt högra öra, väl it fel att skaffa? ;)

Sen till vänstra örat vill jag bytta ut smycket jag har i 4 hållet, vill ha en snygg ring lr liknande (Y)

Trorre var alla mina små måsten? Hehe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0