My day ;D

08.20 lr nå sånt blev jag väckt imorse för jag skulle vara hundvakt... Säger ba fyfan vad tidigt och somna kanske om 10 gånger?
Men palla mig till slut och för att passa Gaston.
Hade ändå lagt mig ganska tidigt igår för att orka upp på morgonen,, asså tidigt för mig typ 2-3 tiden.. hehe ^^

Så passa hund på morgonen, sen får jag in till stan för att träffa morsan å moster, fick ju mat på max så själv klart man kommer då, hehe ;D Dock var jag fan inge hungrig så försök att trycka i mig ett orginalmål + lyxshake något som gick åt helvete... åt 3 pommes, lite mer än halva hamburgaren å drack hela min läsk sen halva lyxshaken å höll på att dö av mätthet! Man typ ba vaaaafan...
på stan träffa jag även på Alva något som var chill för har typ it sätt henne sen 5:an? Asså tre år sen... :S Jävligt länge...
Hon hade tydligen varit och gjort hål i tungen, säger ba chill ;) Vill oxå ha! :( men jaja...

Sen hem igen å passa hund för andra gången, ganska lätt för han sover ba, hehe ^^ Strax efter tog jag en buss ut till gammelstan där jag träffa Nico och chilla, blev nästan ner slängd i snön men konstigt nog klara jag mig. Sen så gick vi ut till storheden, köpte burn, monster å pringles, gött!
Sen så fick jag typ 20 chips hällandes över mitt hår, grrrr... Bussen hem, vänta en halvtimme så kommer toni föbi ;) å åker två timmar senare, it gjort så mkt mer idag...


Kommentarer
Postat av: november

ja men jag fick fan vakna klockan 7!!!!

vet du varför?!?!

för jag skulle passa min borosa -.-'

o åsnan vaknar sju!

2011-03-02 @ 22:21:33
URL: http://novemberlivet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0