pause! =)

Nu tar jag en liten pause från pluggandet, man blir ju så trött å det av att plugga ;) Sitter och håller på med utopia en engelska shiiit som snart ska in.. Och tänkte att jag nu tar en paus från pluggandet och snabbt slänger in ett inlägg på bloggen ist ^^ Säkert inte så intresant att läsa min blogg, men ni verkar ju ändå göra det :) Och jag säger bara kan typ inte ni 15-24 personerna vilka ni nu e säga nå ni skulle vilja läsa om? :) Något som kanske görre mer intressant tänkte jag som.. ^^

Men idag blev det typ bestämmt att vecka 16 åker jag ner till emil och är med han ;D Då blirre typ att blondera håret oxå (y''' Lägger ut en bild på hur blont jag vill ha det den här gången, ja fnns chans att jag kommer se ut som en riktig fjortis efter det... Så ska fundera på att bytta sminkning till nå mer svart å sånt, för vill absolut inte se ut som en fjortis! urch rysser ju i hela kroppen ;) MEn ni ser på bilden kanske börjar sminka mig så,, ser ju :)

Men jag ska väl typ fortsätta nu med mitt kanske bloggar senare ser ju ;)

nån google bild.. i jag asså på bilden


Kommentarer
Postat av: Alle

Du passar verkligen i blont ! ;)

2011-03-14 @ 19:17:49
Postat av: Sara

de är väl inte du på bilden ??

2011-04-21 @ 03:42:23
URL: http://jordgumman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0