Shopping (Y)

Tjo bre! :P

Idag har det inte hänt så mkt skola där vi hade det ena till det andra :P Först hade vi något möte med peter möller studie ledare å han fixar med våran proa vi fixar till oss,, Sen var det Ea men jag och nattis stod i en timme och gorma om praoen, asså rekord? HAHA! ^^

Sen börja fixa planchen (stavning) till arbetet utopia blir nå lätt å snyggt ba, ritar allt för hand lättare sagt ^^
Musik, där vi skulle göra om en folklåt sak till pop, men ändå ha kvar nå gick jävligt bra å alla hade kul konstigt nog ;O
Lunch sen som jag tog på Kvantum ofc, eftersom äcklig mat på bv å palla gå ditt då! (A' :)

Sen matte och vi försöker få nattis och göra sitt jäklar prov hon skulle göra för flera månader sen.. Sen hade vi eng blev att lyssna på två utopia redovisningar sen sluta vi ^^

sen efter skolan drog jag till stan fråga efter mina glasögon, köpte lösögon fransar, lim till det och löshår, vet låter som värsta faken här, haha ;)

När jag var å köpte lösögonfransar träffa jag på pernilla oxå :) så blev typ en halvtimme längre på affärn än tänkt :)

mitt hår se helt cp ut, men jaja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0