Sista lovdagen!

Nu är det söndag sista lovdagen innan skolan börjar igen på måndag! Suck.. önskar lovet var längre ^^
Men väl ändå it så satans långt kvar till nästa lov, hehe ;) Men nu när jag börjar skolan igen så går min brorsa på lov, den jävel säger jag ba ;)

Men jaja, skola är väl inte så farligt ändå, är ju bra ibland tanke på när man inte vet vad man ska göra under dagarna såå är den bra, fast oftast sover man ju till 12-16 om ingen väcker en... Som varit för mig hela lovet folk måste likxom tycka det e roligt att väcka mig ^^

Men imorrn då skola, ta mig ditt med den här macbooken (hate it) så måste ha väska och hatar verkligen väska, men när barn bidraget kommer blir det att köpa en adidas väska, för datorn rymms typ där i (Y) så det blir en slags datorväska, sen nästa månad kanske investera en handväska, ser ju ;P Känner mig fattig, fast just nu har jag pengar (A) Men måste köpa mascara (min e slut ;(( ), hårfärg och sen... Har jag inge mer måsten typ, så spara pengarna lr dra på kärring grillen någon dag (y''
Vet många tycker säkert det e onödigt att sola solarium men alla väljer sina val och jag vill vara brun orkar inte vänta till sommaren längre! (n'' Dessutom lägger jag mest klart en grund till sommarn bara så man slipper ha knallvita ben då och ska ha short... Pinsamt!

Men ska dra nu, tjaoooh ;) <3

en sån här behöver jag ^^




Saknar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0