Svar till anonym + dag

Första ska jag svar till en anonym som undra

Anonym om Idér?:
hur ser ditt hår ut nu? är det som på bilden, alltså dreads? :)

Svar: Nej mitt hår är brunt, som du ser på dom flesta bilderna jag har :)

Och nu lite snabbt om min dag, en seeeeg morgon som fan! Men var bara att stiga upp men blev väckt en timme förtidigt av sms, jaja, mitt eget fel att jag svara så :)

Sen till skolan å måste ha äcklig väska för datorn ska med...
URCCCHH hatar verkligen väska ;) Efter skolan på stan med Linus och hjälpa han att välja ut skor kanske tog 30-45 min? Sen försöka få in i Jakobs skalle vad mode och mordena snygga saker betyder! It lätt, haha ^^

Sen köpa mascara och hårfärg, kuligt värre när man får veta senare att vi ska till pajala i helgen.. -.-'' Kunde dom it sagt det lite tidigar? Så jag it hade behövt ödsla pengar på hårfärg.. :S

Sen hem fixa det failade håret sen iväg till stan för att träffa lillmicke ^^ Chilla där ett tag sen hem, 20 min senare kanske så kommer Toni förbi en snabbis ;) Jaoo... Var väl min dag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0