Wierd!

Tänkte blogga om detta igår men inget internett så säger det niu ;)

Igår när jag skulle gå på bussen sa jag luleå å stäckte fram pengar som vanligt, men bussgubben kollade konstigt på mig å jag tänkte typ men hallå fixa en biljet kanske? Sen ställer han värdens sjukaste fråga en 14 åring kan få, är du barn lr vuxen? Blev lite förvånad för ser väl it så gammal ut? :S

Man ba barn å steg på :P

Men just nu sitter jag hos pappa gör inget spec orkar inte heller hitta på något vill ba ta det lugnt här hemma tror jag :)
Men är lite fundersam här, kända bloggerskan foki har en macbook å kan lägga ut musik å de på bloggen, men jag kan inte det och äger en macbook? det e sjukt irre fortfarande! :(


Kommentarer
Postat av: Linda

Hon lägger ju ut youtube klipp och det kan ju alla ;o

2011-04-17 @ 20:34:28
URL: http://blogglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0