30 maj

Hoff, springa runt med småbarn och leda till lektioner idag, men vi fick ändå en jävligt lätt grupp att ha :) Hörde att alla andra hade ass mkt problem med barnen.. Efter skolan drog man in till stan, då Anton och jag snodde Linus cykel och cykla till loet och satt där sen flydde vi och hitta dom senare på stan ^^

Chilla runt där köpte ny mascare "stolt", senare mötte två av Linus polare som sen var med oss som käka på max å vi tiggde som små hundar, eller Linus slet till sig jag fick för jag fråga ^^

Vidare hem, käka, städa å vara hundvakt sen kom Toni till mig ^^<33  Och nu sitter jag här ass stolt för att ha hittat min börs! :D Men jaja, ska dra tänkt bara dra en snabbt blogginlägg ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0