Hiss or diss? Nu ska ni få höra mina små åsikter om vad som är bra och dåligt ;)



  • Börja med vill jag hissa värdens bästa rapare Eminem, säger bara dina låtar är kärlek! ;) Aldrig varit med om någon så bra rapare som Eminem och han är en stor idol för mig. Kan ju själv små rapa lite, men min big dream är att kunna rapa som han ^^ och kan ju inte neka heller att Eminem ser jävligt bra ut!

 

  • Något jag verkligen älskar och alltid nog kommer hissa är kläder med nitar, lite smått lady gaga stil och sånt. Fast mer nog själva nitarna jag bör hissa ;) Nitarmband, nitbälte, skinjackor m nitar, hårband m nitar, väskor m nitar, tröjjor.. osv! älskar nitar som fan tycker det är grymt och snyggt, dessutom passar på allt! Lite mer som punkaktikt eller vad man ska kalla det? Inte min starka sida vad det hör till för klädstil.. Men kan ju säga mina älskade nitarmband följer med mig varje dag ^^


  • Sist men inte minst vill jag hissa den människan som kom på solarium! Dock ingen aning vem personen är men kanske ska kolla upp det, hehe ;) Solarium måste vara den bästa uppfinningen på denna jord! Man blir lätt brun på ett par minuter, ja det kostar och många tycker det e onödigt.. Men får jag säga det själv är det lugnt värt pengarna! :)

 

  • Min första diss här blir långa äckliga dagar i skolan och angånde pluggandet å liknande.. Själva skolan, och tänk inte nu men onödigt.se! För lyssna här detta e fan 100% sant ju. Är det normalt att en tonåring ska behöva hålla reda på 17 ämnen samtidigt? Se till att klara alla ämnen med bra betyg? Att ha så mkt att göra samtidigt i massor med ämnen så blir hjärnan väldigt stressad ju, något ämne hamnar efter och vi får feta utskällningar för att vi hamnar efter? Seriöst säger jag bara om ni vuxna är så bra så kan vi byta plats där ni ska lära er nya saker i 17 ämnen ;) not easy..

  • Diss nr två är justin biber, vet många som gillar han men han e absolut inte min typ! Inte i låtval eller utsende.. Hans låtar går att lyssna på en gång kanske, funkar om man inte har så mkt annat till val för inte som man kräks.. Men inget jag skulle sitta och lyssna på hemma med dunkade volym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0