Lång dag, men ändå inte

Shit vad trött jag är efter en lång dag, men ändå kort! Men sov lte inatt igen och bara ätit en korv på ica + kladdkakan som nattis bakade (Y)

Men idag till skolan där i össreng, skolan elevensval, slutar till kvantum med Nattis sen hem till henne så gå ut till tuna.. Tror jag börjar bli gammal för gått som död när vi var framme hos Nattis kan ju bero på att jga släpa på en 10 tons väska typ ;) Hos nattis spela vi nå spel, jag skulle tydligen förlora för jag e dumma blondinen, vad gör jag vinner (Y) Stolt man blir (A) ^^

Sen slänger Nattis ihop en kladdkaka och jag äter smet, hehe är man lite glupsk? ^^

Klockan e ca 5 å går iväg till Toni som sitter barnvakt, sedan ser jag han bära hans lilla syster å in i toan med henne å han säger du ska duscha nu! haha, stackarn små barn som vägrar e jobbiga ^^ 

Men chilla där till halv 9 sen börja gå iväg till moster, här jag sitter nu hehe ;)

Bild på byxerna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0