nice bajjjjs alla härliga läsare, visst e jag barnslig ;** <3

Shuuuee alla, just nu sitter jag å små drygar här hemma å stör mig att josse försvan från fb chatten så blev lebbigt tyst här nu ;( <3 Men hoppas gullungen loggar in snart igen, så just nu får jag roa med några youtube klipp med smink ist men klarar väl mig ^^

Men denna vidio kan jag ju säga att jag var lite smått skeptisk i början med..  när hon börja med att lägga smink vid näsan, men det blev ju fett snyggt sen så kan ju säga att hon i slutet lyckades fånga min uppmärksamhet stort! Så kolla den så är ni smarta vetja! Smarta tipsaren var josse ;P

Påtal om josse, måste tacka den gullunge till fruga som lånar sin spotify till mig! allt för gulligt ;D <3

men ska dra nu bloggar mer sen tjaråååå ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0