No style is my style

No style is my stayl kan stämma för blandar och har ofta olika stilar, men det jag älskar som mest är nitar och leopardmönstrade strumbyxer eller vad man vill kalla det för.
Sen brukar jag trivas i mjunktröjjor och liknande. Jag har blandad stil för jag gillar det men den stilen jag egentligen ba vill ha har jag inte råd till, för måste byta ut hela min garberob och det känns jävligt dyrt och tugnt!

Skulle gärna leva i södriga jens, tajta linnnen, snygga tröjjor med kedjor nitar döskallar å annat coolt, höga klackar, reedbooks skor, skinjackor, med och utan nitar, leopardfärgade strumpbyxer, nätstrumpbyxer osv.. så snyggt! Sen typ blont hår till det, funkar med mörkt oxå :) Det har jag ju nu, men planer på bli blondi igen ju

Men jaja, ni vet jackan Lady gaga har i music vidion telephone ft. beyoncé, asså den e så awsome och vill ha men var fan hittar man sånna jackor? någon söt jävel som vet? ;)


Beyoncé

Beyoncé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0