Så äcklig så fake

Så äcklig så fake, det är Kissie det, satt nyss och kolla på hennes blogg och kan inte råför det men jag spyr nästan. Börja med är hon grymt elak! Ett inlägg jag läste hon hade skrivit på hennes blogg.. Detta skrev hon, hittar ni på hennes gammla blogg!

Alla borde ta och köpa sig ett gymkort!

Så! Hemma igen, f*n vad jag känner mig duktig.. Tränade rygg och mage idag! Jag har en väldigt svag rygg (kan bero på mina gigantiska tuttar) så jag måste träna upp den, och det tar ett tag eftersom man måste börja försiktigt.. Jag testade också på hantlarna, så är skitstrark right now! Grr! ;)

Nej men sanningen är att alla borde stort sätt äga ett gymkort, köpte mitt idag och helt ärligt talat tjockisar.. Ingen vill se erat fett, nu är det snart vinter så nu slipper vi se feta brudar klämma sig in i små kjolar och för tighta linnen, SOM TUR ÄR men sommaren kommer..


Seriöst en fråga, hur kan hon vara så elak mott folk? Alla behöver inte vara ett aneroxia barn som hon ju, right? Sen det hon räcknar som feta är dom som har lite fett på kroppen, som mig typ.. Man typ tack lilla hjärtat det varmer. Ärligt talat tycker jag bara kissie är äcklig med hennes extremt smalla kropp, bigma pattar och fakeade face. Kolla du runt på hennes blogg och hittade detta.. not nice, not beutiful...





Första bilden var det verkligen ursh.. Men när jag såg andra bilden spydde jag nästan.. Det ser ut som två olika kroppar ju att börja med, sen för small.. shit nä nu gå och spy lite kanske herrå

Kommentarer
Postat av: WTDE

Hon kan få gratis massage av mig. Får jag chansen att spy på hennes rygg (y)

Håller fan med dig. Hon är äckligt smal. Och utav vad jag sett av ansiktet innan, redigerat eller ej.. Så är det inte för fint heller. Kan iofs inte hon rå för men ^^

2011-05-22 @ 02:34:52
Postat av: Emelie

Håller med hon är sjukt äcklig fattar inte hur någon skulle vilja se ut sådär.

Hon är ju fan helt jävla sprängd i huvudet!

2011-05-23 @ 11:23:02
URL: http://deepinloveemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0