SÄMSTA PRAOEN DU KAN HITTA

Imorrn drar jag fan till skolan skiter i min jävla prao dom e ju helt.. ;s

Min prao har jag inte haft så mkt att göra på, men inte det jag just nu fittar sönder på! Men idag när jag skulle gå på lunch 11.20 så säger jannica (stavning) du kan väl vänta till kl 12? för då stänger vi salongen å kul om du var kvar till dess, jag som bara visst lugnt, no big deal? När klockan e 12 säger jag kan jag gå nu? Då hon helt å hållet typ cpar sönder på mig? ;s börja fitta sig om att jag ska vara till salongen stänger (kl 3), hallå hon sa 12 nyss? Å jag ville iväg på lunch bara? Men vad säger hon då, hade du jobbat som på smedjan hade du jobbat till kl 7 å vi har tidiga dagar, cp inte för det ju. Men när hon säger javisst gå du nu då men då behöver du inte komma tillbaka resten av veckan (imorrn alltså), eftersom jag blir sne som fan för jag VILLE BARA iväg på lunch så säger jag, men jag går? frågande och kollar på henne. Vad säger hon då? jo okej tack för denna pratik hejdå! man ba jaha en dag kvar men jaha.. så då tycker hon tydligen inte jag ska komma tillbaka. Och allt börja med att hon inte tyckte jag skulle få gå på lunch, seriöst det ingår att jag ska få ha en timme lunch varje dag med valfri tid! :O Men nä tydligen får man inte gå på lunch för henne, å när man drar på lunch då ärre hejdå kom inte tillbaka.. :s wierd kvinna...

Sen ringer morchan mig senare några timmar senare typ 3 tiden, då har hon ringt till skolan å sagt att jag inte gör ett piss bara sitter och smsar, att jag bara sen stack och skiter i tiderna! Fan blir sne!

1. Jag har rätt till lunch
2. jag har inget ju att göra så klart jag smsar då? vad hade ni helst gjort, suttit på en stol å smsat å kolla när dom staylar folk, lr bara sitta å kolla när dom staylar i sådär 5 timmar? SMSA ofc..
3. Jag skiter inte i tiderna men på mina papper står det att jag börjar 9 å slutar 3, men ni har släppt mig tidigare och det är väl fan inte mitt fel?

Näfan imorrn går jag gladligen till skolan!
Jaja ska jag sluta klaga som någon liten jobbig unge ;) tänkte bara varna folket att dom fan inte låter en dra på lunch! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0