vårterminens slut

Alla jublar för sommarlovet snart kommer och gör ju även jag med ;) Men lite synd 9orna försvinner och massor äckliga 98or kommer upp till oss... Tyckte det var nog jobbigt med 97or och nu kommer även 98or.. Sen börjar vi ju 9an och börjar hetta till med betyg och man ska fixa det ena till det andra :O

Längtar ju till att komma från skolan vidare till gymasiumet men ändå inte.. För på min skola känner jag mig jävlig trygg på, hittar dit jag ska osv + går på en liten skola ^^ Men sen iväg till en stor skola jag inte hittar på.. Och som min lärare säger du hatar nya saker för du e livrädd för dom 100% true! Sen vettefan vad jag ska välja och om betygen räcker till :/ Behöver mer vg har typ bara massor med g.. :S men jaja ser ju hur det går ;) Ett helt år kvar ;)


Kommentarer
Postat av: Bitte

du klarar det säkert, jag kan hjälpa dig om du skulle behöva ^^

2011-05-24 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0