kända bloggar är inte min grejj!

Kända bloggar är inte min grejj tycker ganska ofta dom överdriver och producerar (stavning) för mkt..!
Älskade för att läsa fokis blogg men har verkligen lessnat, hon hittar awsome things and that, men hon har för gullig stil för mig, kissie är bara äcklig i mina ögon sedan finns det ju massor mer bloggare, men gillar dom inte.
Jag fördrar andra bloggar som dessis hon är ju så satans likt mig!
Dessutom är det ju en av mina bästa vänner och älskar att läsa henens blogg, för ser för mkt likheter när man börja snacka om stil och hennes nya hår är ju för underbart! ;)
Sedan läser jag linn, emmas bloggar ibland dock bloggar dom aldrig längre och börjar lessna extremt på det!
såå ja bara Dessis blogg som är det jag läser typ och emmas från boden, två emmor haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw<3

2011-11-24 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0