home!

Hemma efter en skönt dag med Mirre! :D Blev även att kolla på nå cp hus idag...
Men haft fett skönt med Mirre idag ;) Vi snackade om allt på himmel och jord, bland annat om hur vi vill dessigna (satvning...) våra egna hem när vi flyttar hemifrån.
Hoff var massa idér från båda och blev fett sugen att flytta nu till en egen lya och göra om hela skiten till exakt hur jag vill ha det ^^ Dock ett har år kvar...
Men ska ta och dessingna (stavning...) om rumemt hos mamma, göra det personligt som jag vill ha det.. Blir att möblera om lite, tigga nya möbler av mammiii och typ graffa på väggarna så kan någon komma å graffa åt mig? ;) kännes inte som jag kommer klara det direkt.. :(

Men tillbaka till ämnet att jag var med Mirre idag! Vi flumma även på coop med massa vangnar haha fett kul hade vi iallafall! ;) Imorrn blirre att vara med Nattis och ha skojj, yeyyyyh jaja ska dra, bloggar mer sen kanske! ;)

btw ni får fortsätta stå ut med att bilderna gormar...







Yee vå lilla video som Mirres vän påstod att sådant gör amn endast i fyllan, dock höll inte vi med om det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0