Sorry!

Sorry för jag inte har bloggat men i fredags åkte jag bort och kom inte hem före idag, så har inte haft något internet! :(
Men nu är jag hemma och kan äntligen berätta en liten hemlis för er! Att jag har köpt mig en ny jacka, perfekt nu till hösten!
Eftersom min skinjacka blir för kall att ha om man inte använder munktröjja under som jag inte gör varje dag och min vinterjacka är för varm för hösten!
Så tog mig tid till att investera mig en ny jacka fast jag äger 8 jackor kanske.. Men många av mina jackor är borta, fula, för små och liknande så tyckte jag behövde en till! :D
Men iallfall ska ta och börja plugga teori nu och göra om min artikel till skolan för min förra blev raderad av min kära dator så blev lite butter men men dags att arbeta! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0