..::Dag 1 - Presentera mig själv::..

Alla som läser min blogg vet ju vem jag är men okej! ;)

Mitt namn är Molly Backe jag bor i Luleå med min familj och även i Niemisel med min andra familj som ni fattar skilda föräldrar! Jag är 15 år som jag nyss fyllde och har 2 riktiga syskon och 1 låsas syskon. Har även en hund som heter Gaston och äger ett stort intresse av teckna, har även planer på att bli tatuerare!
Jag är i ett förhållande med en kille som heter Toni och snart 1 år med oss, som jag tycker är najs! Vet många klagat på mig angånde mitt förhållande för många tycker det är konstig för min kille är 4 år äldre än mig. Men jag ser inge fel på det så käft om ni har klagomål.
Jag älskar att shoppa dessutom typ beronde av det ifall jag har pengar och har jävligt svårt att bestämma mig för vad jag ska köpa när det gäller kläder för har ingen fast stil går med så blandat.. Sen har jag i övrigt svårt att bestämma mig om mitt utsende ibland. MEN det gäller mitt hår bara! ;) Byter ofta..
Ehm vad mer kan man säga?haha typ allt om mig! ^^ Eller finns ju mer men vet it vad jag ska skrive eller säga! Mkt roligare om ni skulle fråga mig om saker, som ärre nå ni vill veta om mig? Snälla kommentera då! skriv anonymt om ni inte vill säga namn lixom :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0