..::Dag 8 - Ett ögonblick::..

Oj jag som har massor med ögonblick! Första gången jag träffa toni, hur jag å josse blev vänner, när jag å jasse lärde känna varandra för typ 6-7 år sen? Men tror ärligt talat jag väljer ut ögonblicket med ehm ehm...

Okej jag kommer inte på vilket jag ska välja! men få bli... När vi valde vår vovsing.. Minns det som igår typ haha,, när vi åkte å valde Gaston! ;) Börja med lurade Erica med mig till Boden hon dilla om nå kläder jag skulle få så man ba okej jag joinar lätt lixom!
Men när vi sitter i Boden å käkar pizza kommer ju sanningen fram att vi ska åka å välja ut en liten frallavalp! Snacka om man blev superspiiidad! Ville ju hämta hunden typp nuuuu på en gång! ;) Var som ett barn på julafton..
Sen när man äntligen satt där vid alla små valpar så skulle man ju välja mellan 3 st.. Var ju som svårt för alla e juuu sååå söta men ja.. Sluta med att vi tog den mörkaste men en vit fläck på nosen om jag minns rätt, som e våran lilla bebis till hund, sjuk å galen ;) glöm inte att han är lat oxå...

Ja finns inte så mkt mer att säga, sen vänta en månad innan han blev våran ja.. nå sånt ^^

Just ja! glöm inte att denna stora sak var lika liten som min hand då typ.. har en dålig bild.. men jaja ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0